Thursday, March 25, 2010

Alhamdullillah...

syukur kehadrat ilahi, atas kurnianya..dpt aku menjamu lebih kurg 30 org kat surau td..hasrat mak suh wat kenduri semperna aku dpt keje tercapai juga akhirnya...syukur2 xterhingga..
actly klu mak xigatkan aku memg da lpe..niat wat kenduri ngan wit gaji yg ke2..alhamdullillah tercapai juga walaupun kecoh td coz kuah sup tuk nasi ayam xcukup..makcik tu packing xcukup..anyway terpaksala berkongsi kuah..it's ok la..tp makcik tu xpatut wat camtu..xpela tu pengajaran wat aku..sok2 kne r bih prihatin..
pepon...aku lega...da setel pe yg aku rancg...sekrg ni budget tgl tuk g seberang perai je..tuk ujian kelayakan N27..
pertama x dpt panggilan dr kerajaan ni memg r syok..tp klu aku dpt camne ngan keje kat sini..bos untie sume k..aku da mula myayangi diorg..
tp biasala..sape xnak keje kerajaan?N27 lak tu...permulaan yg baik tuk aku..de pencen leh wat loan tuk niaga..byk la benefit yer..
tp xpe..bende xtentu lg..yg penting skrg..mencuba..klu dpt kne wat keputusan klu xdpt pun xpe atlis aku da mencuba..
hari ni gak ari jadi iwan..xde hadiah pon tuk dia..it's k la kan atlis aku da menyumbangkan sore aku yg sedap ni nyanyi lg besday tuk dia..tu lg bermakna kan?bagi aku r...hahahahhahhhaaa...
k la...da ngantuk sesgt..

No comments: