Wednesday, March 31, 2010

seTAHUN pemergian dia...

sok..sudah setahun abah tinggalkan aku..tp serasa baru semalam aku peluk abah, lyn ngok hindustan,sama2 kutuk mak bila mak kasi pil..serasa br semalam abah bawa wat IC.cam semlm tlg abah angkat kelapa sawit kutip sawit yg da terlerai..abah gelak bila aku ckp nak terberak coz lama sgt tenggong2(kat kebun mane ade air)..terasa tgn abah ikat pinggang aku ngan ubat nyamuk..terasa abah rangkul aku dlm pelukan dia time tebuan nak sengat aku..rasa bersalah dia terhadap aku xbis2 bila ngok kepala aku lebam kne senggat..telinga aku masih menangkap ketawa dia bila dia cungkil dubur aku ngan sudu coz taik aku keras..aku masih terasa sentuhan dia bila aku dpt jd tokoh sukan..masih lg aku igat wajah bengis abah bila aku ckp aku nak g keje kat puncak alam..bila aku lek aku mesti masak sedap2 tuk abah walaupon abah suke marah..katanye mbazir je..tp klu abah nak tau aku rs bahagia bila aku dpt bahagiakan abah..tp belum tercapai hasrat ku itu..terlalu cepat kau g..
mengingati abah ati aku makin terluka..coz aku perlukan dia..perlukan sgt..

No comments: